«پوتین» به رئیس جمهور ترکیه پیام تسلیت فرستاد

رئیس جمهور روسیه امروز و به دنبال وقوع حادثه تروریستی شهر «غازیانتپ»، در پیام تسلیتی به همتای ترک خود بر آمادگی مسکو برای همکاری با آنکارا در مبارزه با تروریسم تأکید کرد.

به نقل از اسپوتنیک، رئیس جمهور روسیه امروز و به دنبال وقوع حادثه انفجار تروریستی در شهر «غازیانتپ» پیام تسلیتی به همتای ترک خود ارسال کرد.

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در پیام تسلیت خود به «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه آورده است: این جنایت که در میان یک مراسم عروسی به وقوع پیوست، اوج شقاوت و بی رحمی به شمار می رود.

پوتین در ادامه این پیام آورده است: با این حادثه بار دیگر همه فهمیدند که تروریسم نه تنها قوانین یک جامعه متمدن را به رسمیت نمی شناسد، بلکه حاضر نیست بدیهی ترین هنجارهای مربوط به اخلاقیات بشری را نیز رعایت نماید.

در ادامه پیام رئیس جمهور روسیه به «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه بر آمادگی مسکو برای همکاری با آنکارا در مبارزه با تروریسم تأکید شده است.

لازم به ذکر است، یک عامل انتحاری امروز بمب همراه خود را در نزدیکی محل برگزاری یک مراسم عروسی در این شهر واقع در جنوب ترکیه منفجر کرد.

شبکه تلویزیونی «اِن تی وی» ترکیه نیز در گزارشی با اشاره به وقوع «حمله ای تروریستی» در غازیانتپ تاکید کرد هدف این حمله، یک مراسم عروسی بوده است. بر این اساس دهها خودروی امدادی و آمبولانس به محل انفجار اعزام شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.