روسیه: پیروزی اسد در انتخابات اخیر عامل تقویت امنیت سوریه بوده است

معاون نخست‌وزیر روسیه تاکید کرد : پیروزی بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری سوریه بر روند تحکیم امنیت و ثبات این کشور تاثیر مثبتی بر جای گذاشته است.

به نقل از روزنامه مصری الیوم السابع، دمیتری روگوزین، معاون نخست وزیر روسیه در نشست کمیسیون همکاری های روسیه و سوریه در شهر سوچی ضمن تاکید بر حمایت کشورش از اقدامات دولت سوریه در مبارزه با گروه های تروریستی در این کشور گفت : انتخاب بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری این کشور در تقویت امنیت این کشور تاثیرگذار بوده است.


وی گفت: جای تعجب دارد که دولت سوریه چگونه در شرایط مبارزه با تروریست ها انتخابات برگزار کرد و این موفقیت بزرگی برای کشور سوریه محسوب می شود.


روگوزین افزود: انتخابات ریاست جمهوری این کشور به رغم تلاش های گروه های تروریستی برای جلوگیری از برگزاری آن با موفقیت انجام شد و اکنون تاثیرات مثبت این انتخابات را در وضعیت کشور سوریه شاهد هستیم. دولت سوریه نه تنها با دشمنان داخلی بلکه با گروه های تروریستی بسیار خطرناک مبارزه می کند که حوزه فعالیت آنها فراتر از مرزهای این کشور است.


معاون نخست وزیر روسیه همچنین به حمایت‌های اقتصادی مسکو از دمشق اشاره و بر تداوم آن در آینده تاکید کرد.


وزیر دارایی سوریه نیز در نشست کمیسیون همکاری های این کشور با روسیه از این کشور به خاطر حمایت ها و پشتیبانی از دمشق قدردانی کرد و افزود: روسیه و سوریه روابط ویژه ای دارند که از طرف روسای جمهوری دو کشور حمایت و با موفقیت گسترش می یابد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.