هدف از انقلاب طاهر القادری توسعه عدل و تقویت مسلمین است

قائم مقام حزب «تحریک عوامی» پاکستان و دستیار ویژه «طاهر القادری» گفت: هدف از این انقلاب انتشار عدل و عدالت به تمام جهان و تقویت ایمان مسلمانان است.

«مرتضی پویا» قائم مقام حزب «تحریک عوامی» پاکستان و دستیار ویژه «طاهر القادری» در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: هدف انقلاب طاهر القادری انتشار عدل و عدالت به تمام جهان و تقویت ایمان مسلمانان است.

وی با اشاره به تاثیر انقلاب اسلامی ایران بر تمامی ملت‌های جهان گفت: آرزوی مردم پاکستان داشتنن رهبری مانند امام راحل و انقلابی مانند انقلاب اسلامی ایران بوده است.

پویا با تشریح نقش تشیع در پاکستان گفت: تشیع در پاکستان همیشه قدرتمند بودند و حتی در اهل سنت پاکستان نیز رغبت خاصی به اهل بیت وجود دارد.

به گفته وی، کسانی که در هند و پاکستان به تشکیل پاکستان رای دادند 90 درصدشان اهل تشیع بودند و این در حالی بود که ابرقدرت‌ها از جمله آمریکا و انگلیس با تشکیل کشور مستقل پاکستان مخالفت کردند.

پویا افزود: «محمد علی جناح» بنیان گذار پاکستان وجود این کشور اسلامی را برای جلوگیری از سلطه بیگانگان مهم می‌دانست اما با وجود این جامعه بزرگ مسلمان، اغلب رهبران پاکستان لائیک و غیر مذهبی بوده‌اند.

دستیار ویژه طاهرالقادری خاطر نشان کرد: اسلام‌دوستی و علاقه به اهل بیت که در طاهر القادری وجود دارد در سیاستمداران پاکستان به ندرت دیده می‌شود.

به گفته وی، مهم‌ترین انگیزه طاهر القادری این است که اسلام در تمام دنیا همه‌گیر شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.