حماس: به رغم توطئه‌های عربی-صهیونیستی مقاومت تا آزادسازی قدس ادامه دارد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تاکید کرد اقدام دادگاه مصر در تروریستی خواندن حماس، همدستی این کشور با اشغالگران صهیونیست را نشان داد اما مقاومت تا آزادسازی سرزمین‌های فلسطینی ادامه دارد.

 به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، عزت الرشق، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: اقدام دستگاه قضایی مصر در تروریستی خواندن حماس، خدمتی مجانی به اشغالگران صهیونیست دانست که در کمین فلسطین و ملت آن و امت عربی و اسلامی نشسته‌اند.

دادگاه قاهره دیروز سه شنبه حکمی را صادر کرد که بر اساس آن، حماس را یک سازمان تروریستی خوانده و این جنبش را ممنوع الفعالیت و مقرهای آن را مصادره کرد.

الشرق تاکید کرد: پیش از این هم رسانه‌های مصری و برخی سیاستمداران این کشور به طور عمد مقاومت را کورکورانه هدف گرفتند که هرگز به نفع  مصر و ملتش نیست.

الرشق در اظهاراتی خبری تاکید کرد: تروریستی خوانده شدن حماس در مصر سابقه‌ای خطرناک برای این کشور است و پیامدهای منفی برای ادامه محاصره ظالمانه نوار غزه خواهد داشت و درها را به روی رژیم اشغالگر صهیونیستی برای حمله به نوار غزه باز می‌کند و به دشمنان ملت ما در نابودی قضیه فلسطین کمک بیشتری می‌کند.

این مسئول حماس  افزود: این اقدام مصر بسیار عجیب است زیرا هیچ فرد عاقلی نمی‌تواند تصور کند که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین از سوی دستگاه قضایی یک کشور عربی به استناد خیال‌های باطل و چیزهایی ساخته و پرداخته شده و دروغین تروریستی خوانده شده است و این در سایه جنگ آشکار دشمن صهیونیستی علیه حماس و جنایات مستمر این رژیم علیه خاک و ملت فلسطین صورت گرفته است.

عزت الشرق گفت: اقدام دستگاه قضایی مصر با همه اهداف آشکار و پنهان آن همدستی این کشور با اشغالگران صهیونیستی و طرح جان کری وزیر خارجه آمریکا که مقاومت را جرم می‌داند ثابت می‌کند و این در حالی است که حماس مدافع شرافت امت عربی و اسلامی و مقدسات آن است و طی سال‌های اخیر با تجاوز آشکار اشغالگران علیه نوار غزه و چپاول خاک آن روبه رو است.

این رهبر حماس از همه آزادگان جهان خواست مخالفت خود را با توطئه‌ها علیه مقاومت فلسطین اعلام کرده و برای مقابله با آن به پا خیزند.

الشرق در پایان تاکید کرد: حماس در طرح مبارزه علیه اشغالگری صهیونیستی ثابت قدم است و برای حمایت از قضیه فلسطین همواره جانفشانی کرده و خواهد کرد و تا آزادسازی سرزمین‌های فلسطینی و بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین خود بر اصول و حقوق خود پایبند است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.